Диагностика - много натрупани грешки

Тук си помагаме с информация и данни за специфични проблеми в автомобилите.
http://www.bgdiagnostica.com

Модератор: ceno6

Диагностика - много натрупани грешки

Мнениеот krasiman » 23 Фев 2018, 16:40

Здравейте. Колата ми е Сеат Алтеа 1.6 бензин/газ. Сутрин колата си запали нормално и се придвижих до работа. Вечерта обаче се оказа, че няма ток в акумулатора. Заредих го. Свързах го към колата и се включи Помпата за вторичен въздух, а дори ключа за запалване не е сложен в колата. Проблемът се оказа, че е в управлението на Помпата за вторичен въздух. В момента е извадена буксата, която я свързва с ел.захранването на автомобила. При тестване в ваг ком излязоха следните грешки: Р0491 Системата за вторичен въздух ред 1 много малка пропускателна способност - това сигурно е така, защото въпросната помпа е изключена; Р0116 Температурен датчик на охладителната течност - неприемлив сигнал. Този температурен датчик, също ли е свързан с Помпата за вторичен въздух, дали е повреден? Попаднах на следната статия при Вас: "Температурен датчик на охлаждащата течност начин на работа и диагностика/
Датчикът е монтиран в системата за охлаждане на двигателя и представлява терморезистор с отрицателен температурен коефициент.При загряване на двигателя температурата на охлаждащата течност се повишава,а съпротивлението на датчика намалява.Пада на напрежението върху терморезистора се подава към ЕКУ-то,като то по това напрежение определя температурата на двигателя.При температура 20 градуса,това напрежение е в рамките на 1-1,5V,а при 100 градуса достига 0,2-0,5 V
Датчикът се захранва с еталонно напрежение 5V.Част от това напрежение пада върху терморезистора,който променя своето съпротивление в зависимост от температурата,и се подава към ЕКУ-то.Температурата на двигателя се използва от системата за управление за корекция ъгъла на запалването и продължителността на впръскването".
Как да разбера дали този датчик (терморезистор) е заминал и къде се намира? Има и трета грешка: Р0172 - Горивна система ред 1 - много богата смес. Вероятно и трите грешки са свързани. Моля за помощ.
krasiman
Нов потребител
Нов потребител
 
Мнения: 1
Регистриран на: 23 Фев 2018, 14:46

Re: Диагностика - много натрупани грешки

Мнениеот bgdiagnostica » 24 Фев 2018, 08:37

Тези коли имат поне 5 вида двигателна електроника какъв е компютъра? Кой мотор е BGU,BSE,BSF,CCSA,CMXA??? Правят се от 2004 до 2018 година, това са 14 години подобрения и разлики пич. Колко конски сили е? Газта фабрична ли е не е ли? Какъв е серийния номер на датчика за темперарура за да се види по каталог специфичното му съпротивление при 20 градуса. С изключване на изпълнителните устройства не се решават проблеми, по-скоро се задълбочават понякога... Ако се затрудняваш при проверка работоспособността на темп. датчик съветвам те да помолиш някой приятел да ти помогне или да откараш колата в сервиз. Диагностика извършил диагностиката, би трябвало да знае къде е датчика, ако ли не смени си диагностика. При някой Фолксвагенови двигатели има до 3 температурни датчика (един за радиатора, един за таблото и трети за двиг. компютър) Някои са с 2 сензора а някои с един сензор.
Давам ти един жокер: Неприемливи показания може да означава, че двигателя не достига работна температура след продължителна работа, което може да е от термостат дефектирал, може да е от датчик менте, от дефектирал датчик или от корозирали контакти на датчика. Неприемливи могат да бъдат и ако например показва нормално, но някъде са протрити кабелите му и в един момент окъсяват към мотора или помежду си и показанията рязко се променят и пр. досещай се сам.
Газов инжекцион и автомобилна диагностика на ОЕМ ниво.
http://www.bgdiagnostica.com
Аватар
bgdiagnostica
Администратор
Администратор
 
Мнения: 361
Регистриран на: 02 Окт 2013, 20:53
Местоположение: Sofia


Назад към Автомобилна диагностика (Дискусии и обмен на информация)

cron