Диаметър на дюзи, времена и други

Тук съм копирал старата форма за помощ, понеже може да е полезна за някой.
Не се притеснявайте да добавяте нови теми и въпроси!
http://www.bgdiagnostica.com

Модератор: ceno6

Диаметър на дюзи, времена и други

Мнениеот Zoo » 29 Апр 2017, 07:46

Здравейте
видях в сайта калкулатора за дюзи но имам няколко въпроса

1. При метанови уредби как се изчисляват размера?
Срещал съм в руски сайт че размера трябва да варира от 2.2- 2.6 мм което е доста

Изображение


Изображение


2.В калкулатора има заложен диапазон на налягане. Кое налягане е това, на редуктора или т.н. диференциално налягане?
Версията на програмата за моя инжекцион AC GAS synchro дава само едно налягане без да указано кое е и то е по високо от това в калкулатора 1.6мБ.

Ето прозореца и Изображение

Около програмата
- Виждам че времената на инжекторите са само в една колонка. Предполагам че в тази колонка се появяват времената на на бензиновите инжектори когато колата работи на бензин и след като се превключи на газ и които времена трябва да бъдат изравнени.
- Най отдолу в колонката има едно единствено време LPG . Предполагам че това е някаква средно време на газовите инжектори или греша?

За сега е това благодаря! :)
Zoo
Нов потребител
Нов потребител
 
Мнения: 5
Регистриран на: 28 Апр 2017, 20:17

Re: Диаметър на дюзи, времена и други

Мнениеот bgdiagnostica » 01 Май 2017, 18:23

Здравейте, диаметъра на калибриращите дюзи зависи от марката инжектори, дифер. налягане и базовите коефицентни множители. Ако си на метан, налягането е малко по високо съответно дюзите трябва да се намалят, ако базовия коефицент ти е 2 или над 2 трябва да ги увеличиш, ако е под 1,1 трябва да ги намалиш. Ако не ме разбираш от това което написах, обяди ми се по телефона ще ти обясня по-детайлно спрямо твоя случай 0887999801.
Газов инжекцион и автомобилна диагностика на ОЕМ ниво.
http://www.bgdiagnostica.com
Аватар
bgdiagnostica
Администратор
Администратор
 
Мнения: 360
Регистриран на: 02 Окт 2013, 20:53
Местоположение: Sofia

Re: Диаметър на дюзи, времена и други

Мнениеот Zoo » 01 Май 2017, 18:58

Здравейте и благодаря за отговора.
Предпочитам тука че по лесно се дават примери.
Не разбрах защо според руските таблици са такива големи дюзите. Иначе инжекциона е Стаг 300 със Валтек 3 ома рейка.

Този базов коефициент и тези множители къде са заложени? Или се получава в резултат от параметри в работен режим?
Zoo
Нов потребител
Нов потребител
 
Мнения: 5
Регистриран на: 28 Апр 2017, 20:17

Re: Диаметър на дюзи, времена и други

Мнениеот bgdiagnostica » 02 Май 2017, 05:44

Сложно е и ме мързи да го пиша. Валтека има много къс ход на буталото (ако е оригинален) и по принцип работи с големи отвори. Това е най-копирания инжектор, в България има 3 различни вида ментета. На горната снимка базовия коефицент е 1,4 той е множителя при работа на двигателя на празен ход без натоварване. Графиката е или на Хонда или на БМВ. Калкулатора на сайта е за дюзи на Рейл. При метанови, турбо и коли с променлива геометрия отворите са по-малки от препоръчителните по принцип. Но както сам виждаш при Валтек пък идват по-големи заради конструктивните особености на инжектора.
Газов инжекцион и автомобилна диагностика на ОЕМ ниво.
http://www.bgdiagnostica.com
Аватар
bgdiagnostica
Администратор
Администратор
 
Мнения: 360
Регистриран на: 02 Окт 2013, 20:53
Местоположение: Sofia

Re: Диаметър на дюзи, времена и други

Мнениеот Zoo » 02 Май 2017, 06:56

Навсякъде пишат като мнения за хода 0.5 - 0.7 мм

Изображение
Zoo
Нов потребител
Нов потребител
 
Мнения: 5
Регистриран на: 28 Апр 2017, 20:17

Re: Диаметър на дюзи, времена и други

Мнениеот Zoo » 02 Май 2017, 07:15

Цялата работа е заради това, че при мен за да се получат еднакви времена на безин, ми идва много голям този базов коефициент почти 2 че и повече при отвор 1.7мм ( доколкото е вярна бургията и шублера с който я меря). Това за мотора 1600куб. , 87к.с. , рейка валтек 30 , метан
При което колата не потегля добре, а със прихълцване.
В момента карам със леко обеднена смес в ниските обороти и съвпадение на графиката във средните и високите и всичко е наред потегля и върви добре, а разхода е много добър
Но все пак въпросите остават. Имам една нова турска рейка и съм решил да експериментирам с нея, тъй като имам почти готова установка за калибриране да видя какво ще се получи.
Благодаря за разясненията !
Zoo
Нов потребител
Нов потребител
 
Мнения: 5
Регистриран на: 28 Апр 2017, 20:17

Re: Диаметър на дюзи, времена и други

Мнениеот bgdiagnostica » 02 Май 2017, 14:53

Това което е постнато са пълни недомислици - Руски. Ако настроиш валтек на 0,7 ще се разбие за 0 време. Оригиналните идват от завода на 0,45. Хубавото на форумите е, че може да научиш нещо от тях. Лошото е, че там може да пише всеки и 70 процента от информацията не е достоверна. Успех ти желая и дано съм ти помогнал. Придръпването мога да го поправя, ако си от София заповядай.
Газов инжекцион и автомобилна диагностика на ОЕМ ниво.
http://www.bgdiagnostica.com
Аватар
bgdiagnostica
Администратор
Администратор
 
Мнения: 360
Регистриран на: 02 Окт 2013, 20:53
Местоположение: Sofia

Re: Диаметър на дюзи, времена и други

Мнениеот Zoo » 02 Май 2017, 17:32

Да това е идеята, но не видях никъде заводски как се настройват. Моята установка за калибриране е готова и наистина точно на толкова е регулирана турския Валтек - 0.45мм.
Реших сам да се справя тъй като преминах през доста газаджии и резултата е почти същия както преди. Само дето олекнах със доста пари.

Ще кача тука снимка на графиката, защото се чудя проблем ли е да е леко бедна сместа, се пак не тресе или прекъсва?
Освен ако не е проблем, да се разкости този инжекцион, де. Как беше, "балкана пази свойте тайни"? :)
Zoo
Нов потребител
Нов потребител
 
Мнения: 5
Регистриран на: 28 Апр 2017, 20:17


Назад към Онлайн ПОМОЩ!

cron